sims3

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Theres liv

Av Ida Olsson - 5 februari 2010 16:54

Denna kategori är en berättelse om Theres Swifts liv.

Lite fakta om henne:

Hon är en sprallig och glad undom som älskar sitt utséende, kläder, smink och killar. Det första hon gjorde när hon hade flyttat till Sunset Valley var självklart att börja ragga upp killar. Men ingen var intresserad, alla var ju redan upptagna! Men så dök Cedric upp, ett spöke som dött av ålder, men Theres var desperat och hittade verkligen ingen annan så hon var tvungen... Cedric och Theres romans utvecklades och Theres förstod snart att han var annorlunda, den förste hennes hjärta någonsin hållit med hennes hjärna. De bestämde sig för att skaffa barn. Och så när Theres var på gymmet en dag fick hon höra att Cedric hade återvänt till underjorden igen. Theres blev kallesvettig och visste inte hur hon skulle försörja sig samtidigt som hon hade barnet att ta hand om.

Så småning om gick vattnet för Theres och hon fick en fullt levande flicka som hon döpte till Cecilia. Hon valde det efter hennes älskade pojkvän Cedric. En dag kom en man intraskandes på hennes tomt och frågade om Cecilia ville bli tränad. han var nämligen småbarnstränare inom karriären atlek. Theres blev såklart förälskad och började flörta..., och ungefär där börjar berättelsen med alla bilder.


  

Haha, inte den finaste bilden på henne, men jag hittade ingen annan^^

 

  

 

 



 
 
mikaela

mikaela

5 februari 2010 18:39

Hej Hej !

Ja jag har gjort min bild i picnik. Först tog jag en mall med fyra rutor (eller vad man ska säga) men jag satte bara in en bild (för de sträckade linjerna där man inte sätter bilder syns ju inte) Sen vred jag bilderna ( det gör man i rutan som kommer upp med bilden, du vet)

Sen är det bara att gå vidare och göra som man vill ha det :D

Ha en mysig fradagskväll : )

http://mikaelafranssons.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Olsson - 13 februari 2010 20:03

Jag har bytt till blogg.se! Detta är min nya blogg: http://www.simshjalp.blogg.se ...

Av Ida Olsson - 8 februari 2010 18:51

Hej alla glada läsare, om man nu kan kalla det så det är inte långt kvar till Alla hjärtans dag (den 14:e februari), så jag hade en fråga till er:      Skulle bli jätteglad för svar, själv blir det nog till min underbara mamma som alltid lagar ...

Av Ida Olsson - 7 februari 2010 11:42

Hello klockan är 12.00 men hos Theres var klockan 16.00 när detta skedde:      Theres spydde för första gången under sin andra graviditet, haha!      Har du ont i magen? ^^      Drinkar på gång...      Och så var mästerverket ...

Av Ida Olsson - 6 februari 2010 14:26

Idag har Theres bara tagit det lugnt... hon ville inte ha massa bekymmer i tankarna så hon valde att vara med sin lilla familj hela dagen, men först flyttade de, ja det var ju väldigt lungt *not*! Lilla Cecilia tittar på mamma när hon pratar ...

Av Ida Olsson - 6 februari 2010 09:45


Hej alla glada och morgonpigga simsare jag är med i veckans blogg hos Iods(Hon heter Ida precis som jag). Och för att vara med klicka här eller på bilden nedan! :)                 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra att ha vid nödtillfällen?
 Ja
 Nej, jag kan allt
 Vet inte, har ju inte The Sims 3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards