sims3

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Första inlägget

Av Ida Olsson - 5 februari 2010 15:35

Hej kära Simsare det första inlägget är väl ändå något speciellt? Det tycker åtminsonde jag! Därför tänkte jag lägga ut lite fusk till the sims 3.


För att visa konsollen: Ctrl + Shift + C, om du har Vista Ctrl + Shift + "Windows-knappen" (den med flaggan på) + C

EffektKod

+50,000 pengar

+1000 pengar

motherlode

kaching

Objekt kan placeras överallt i köp och bygg-lägemoveObjects
Få tillbaka personen till ett säkert ställe i hemmetresetSim
Ändra terrängen oavsett om objekt eller personer är i vägenconstrainFloorElevation
Objekt kommer inte att "klossas ihop" när du håller inne [Alt]disableSnappingToSlotsOnAlt
Objekt tonas när du kommer nära defadeObjects
Visa prat/tankar ovanför personernas huvudenhideHeadlineEffects
Visa ett skämtjokePlease
Slowmotion; 0 är normal, 8 är slöastslowMotionViz <0-8>
Aktivera testläge för fusktestingCheatsenabled
Lås upp karriär-kläder och uniformer i Skapa en SimunlockOutfits
Ignorera kostnaden när du köper en tomtfreerealestate
Visa alla kommandon i konsollen

help


Jag har själv provat allihopa och konstaterat att de fungerar allihop också.


  

Grattis bloggen, första inlägget :)

 

 

  

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Olsson - 13 februari 2010 20:03

Jag har bytt till blogg.se! Detta är min nya blogg: http://www.simshjalp.blogg.se ...

Av Ida Olsson - 8 februari 2010 18:51

Hej alla glada läsare, om man nu kan kalla det så det är inte långt kvar till Alla hjärtans dag (den 14:e februari), så jag hade en fråga till er:      Skulle bli jätteglad för svar, själv blir det nog till min underbara mamma som alltid lagar ...

Av Ida Olsson - 7 februari 2010 11:42

Hello klockan är 12.00 men hos Theres var klockan 16.00 när detta skedde:      Theres spydde för första gången under sin andra graviditet, haha!      Har du ont i magen? ^^      Drinkar på gång...      Och så var mästerverket ...

Av Ida Olsson - 6 februari 2010 14:26

Idag har Theres bara tagit det lugnt... hon ville inte ha massa bekymmer i tankarna så hon valde att vara med sin lilla familj hela dagen, men först flyttade de, ja det var ju väldigt lungt *not*! Lilla Cecilia tittar på mamma när hon pratar ...

Av Ida Olsson - 6 februari 2010 09:45


Hej alla glada och morgonpigga simsare jag är med i veckans blogg hos Iods(Hon heter Ida precis som jag). Och för att vara med klicka här eller på bilden nedan! :)                 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra att ha vid nödtillfällen?
 Ja
 Nej, jag kan allt
 Vet inte, har ju inte The Sims 3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards